Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2015 17:12 - Раздвоение
Автор: andromen Категория: Поезия   
Прочетен: 1083 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Плътта старее, а Духът нехае
и стръмна пропаст почва да расте 
в животът ми затътрил се към края,
една дуалност ще ме разяде.
Разпънат съм на кръст – не зная как, 
стомах или сърце да обуздая ?...
Нахранил се, започвам да чета,
от глад - забравям да се оправдая…
Какво семейство ще ми бъдат утре ? 
Виж, тя - старица от „Мадам Тюсо“,
а той младеж – на него не му пука
за някакво измислено гнездо.
И консумират твърде рядко брака – 
в депресия когато е изпаднал, 
ще се излегне с нея на дивана
и ще възпее шунката на сандвича…
На младини споделяха любов,
удавени в абсента на страстта
и утрините сливаха във нощ,
изгубени в измамната игра…
Сега се рее той над някой сайт,
залитнал подир заоблените рими,
а тя горката страда (но си трае!)
от запек, от простата и булимия… 
Но всички клетви за разплата люта,
не се приемат като комплимент –
Духът не трае мазни парвенюта
и има философски аргумент:
„Ще свършиш казва, в някаква си дупка,
ще те изпратят чинно и с досада,
и даже да си на Бояна ктитор,
това ще бъде твоята награда.
…А аз ще литна в сините простори
и ако Господ завери билета,
ще бродя между цъфнали магнолии
в света на торсионните полета!“…





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: andromen
Категория: Поезия
Прочетен: 265878
Постинги: 131
Коментари: 285
Гласове: 1590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930